Hos Lynk & Co kan du hyra en bil på andra villkor än hos andra företag. Det rör sig om en typ av bil som tillverkas och förvaltas av företaget självt. Körsättet är ett mellanting mellan ett leasingföretag och ett biluthyrningsföretag. Hos Lynk & Co tecknar du ett abonnemang med ett fast månadsbelopp. Detta inkluderar saker som försäkring och underhåll. Det mest populära abonnemanget är månadsabonnemanget där du äger din egen bil. Den kan sägas upp månadsvis om du inte längre behöver bilen. Det är också möjligt att köpa 01-bilen av Lynk & Co. Detta kan göras genom en engångsbetalning eller genom att betala ett månatligt belopp. Det finns även andra abonnemangsmöjligheter, till exempel ett flexibelt abonnemang där du inte själv äger en bil, utan kan låna en bil av andra medlemmar. Du kan också skapa en företagsbilpark med flexibla kontrakt och abonnemang, så att du inte har överflödiga bilar när personalen slutar. Alla möjligheter och fasta priser för Lynk & Co-bilar finns på webbplatsen Lynkco.com. Företaget är nu verksamt i flera europeiska länder.
Alla omdömen
Antal omdömen: 3 Betyg:2 UNDVIK LYNK & CO Dålig kundservice folk som är ointresserad av kunderna har ett problem med att koppla bilen med Appen och varit i kontakt med de under en vecka de kan ingen ting och vill inte göra något , jag kommer att lämna bilen till de snart , jag vill inte ha något och göra med såna folk
0
0 Du har redan röstat!
Betyg:2 UNDVIK LYNK & CO TILL VARJE PRIS De trakasserade mig 18 månader för vad de påstod var en utebliven månadsbetalning. Jag gav dem vid flera tillfällen alla önskade underlag inklusive utdrag från min banks backlog. De godtog detta och bad om ursäkt för att någon månad senare börja om med trakasserierna. Detta pågick alltså i 18 (!) månader. Felet var hos dem intern har de nu medgett. De vägrar dock att kompensera mig för nedlagd tid och obehaget detta inneburit. Ärendet är nu hos ARN samt att jag har fakturerat dem för min nedlagda tid.
0
0 Du har redan röstat!
Betyg:10 Vacker bil, hemsk support. Supporten är dålig, något går fel på mitt konto och jag försöker få det löst av kundtjänsten, men de säger att jag ska vänta. Jag kan inte heller få appen att fungera ordentligt, den ansluter inte till bilen, vad gör jag fel?
0
0 Du har redan röstat!
Tack för att du skickar in din omdöme!Mohammed
Andreas Öhlund
Patrick
Bilen är förresten fantastisk!