Klädtillverkaren Monki grundades i Sverige 2006. Företaget är en del av H&M-gruppen och levererar till 31 marknader och 64 destinationer över hela världen. Över 90 konceptbutiker erbjuder Monki IRL-upplevelsen på 18 marknader. Deras mål är att stärka kvinnor och göra skillnad. De tar upp frågor som social hållbarhet, kroppsliga rättigheter och psykisk hälsa. Samtidigt skapar de nya modetrender för att inspirera människor att hitta sin egen stil och känna sig bekväma i sina kläder. Företaget finns på de sociala medierna Facebook, Pinterest och Twitter. I sortimentet ingår loungewear, rockar och jackor, klänningar, jeans, toppar och T-shirts, stickat, byxor och shorts, skjortor och blusar, underkläder och nattkläder, sweatshirts och hoodies, jumpsuits och dungarees, kjolar, badkläder, komboset och aktivkläder. Det finns också skor, väskor och plånböcker, hattar, halsdukar och handskar, strumpor och strumpbyxor, smycken, hårtillbehör, solglasögon, bälten och produkter från kategorin hem och presenter. På webbplatsen finns också en butikssökare, ett nyhetsbrev och support. Kundtjänst kan nås via telefon. Kunderna kan också kontakta supporten på e-postadressen. Det finns också en livechatt på webbplatsen för att kommunicera i realtid.
Alla omdömen
Antal omdömen: 1 Betyg:10 Pålitlig service. Jag hade beställt något från Monki och fick det snabbt levererat. Jag betalade med Klarna. Under tiden har jag redan returnerat den och min Klarna-betalning har gått ut, helt okej.
0
0 Du har redan röstat!
Tack för att du skickar in din omdöme!Jos