Gear4music är en webbutik med ett mycket stort sortiment av musikinstrument. Vi erbjuder även studioutrustning, ljus- och ljudprodukter, DJ-utrustning och hemljud. Kärnan i sortimentet är och förblir dock musikinstrumenten. Vi säljer gitarrer, trummor och keyboards av kända märken. Nästan alla musiker kan hitta artiklar på Gear4music som passar deras personliga musikstil. Oavsett om det är en basgitarrist eller en orkesterledare. Företagets sortiment på själva webbplatsen är stort; det innehåller för närvarande över 60 000 produkter från mer än 1 000 tillverkare. Företaget grundades i Storbritannien och är numera noterat på börsen där. Företagets kundtjänst kan nås direkt via webbutiken.
Alla omdömen
Antal omdömen: 4 Betyg:2 Werry bad customer service I have a very bad experience as a customer of Gear4music.
0
0 Du har redan röstat!
Betyg:2 Har aldrig blivit så dåligt bemött i hela mitt 70 åriga liv Dom skickade en kabel som inte fungerade o vägrade ge mig en ny… Alltså beställ INGET från detta företag!
0
0 Du har redan röstat!
Betyg:2 Varning!! Otroligt dåligt bemött när dom digitala trummorna jag köpt inte fungerade.
0
0 Du har redan röstat!
Betyg:2 VARNING!!! VARNING!!!
0
0 Du har redan röstat!
Tack för att du skickar in din omdöme!Emma Edlund
I ordered a package with keyboard, stand, stool etc. and the product was deffekt.
I exercised the right to cancel the purchase and chose one of the return options offered by Gear4music. After several weeks the package came back to me, it had not been picked up. Then began my dealings with Gear4music’s unreliable support. They have blamed everything they could to avoid repaying what I paid. ”No right of withdrawal left”, ”the package has not arrived”, ”the return was not complete”, ”we have to check with the warehouse and call back” (which they don’t), ”must speak to a manager”, ”can’t help” , ”don’t know”, ”must call back”, ”can’t see that you spoke to someone before”, ”we have credited, it must be Klarna that is wrong”.
I have been calling 3-4 times a week for the past two months. We are talking about goods worth SEK 1,400! Today I got the value of the product refunded, but not the shipping fees they say they already helped me so much that I have to pay for those fees.
Worst company I have ever dealt with!
Mats
Henrik
Kommer ALDRIG handla av dom igen.
Magnus Holmén
Otroligt besviken på Gear4music.
En så uselt packad gitarr så det var skrattretande. Lite bubbelplast runt huvudet men sen en i stort sett helt oskyddad gitarr i en stor, tunn kartong. När jag mailar om detta så tycker Gear4music att detta är helt i sin ordning.