Fairing är en dataplattform som levererar insikter och undersökningsdata snabbt och i stor skala. Företagets uppdrag är att förse marknadsförare med effektivare och mer ändamålsenliga verktyg för beslutsfattande och konkurrensfördelar. Användarna kan samla in konsumentfeedback kopplat till transaktionsdata och dirigera den till den optimala destinationen inom deras marknadsföringsstack.
Plattformen erbjuder olika användningsfall som attribution, personalisering och kanalexpansion. Fairing gör det möjligt för varumärken att bättre förstå sin marknadsföringseffektivitet och fatta datadrivna beslut för att optimera kundresan.
Kärnan i Fairing är Question Stream™, en ständigt pågående dataström som ger en tidslinje av riktade frågor, kompletterad med kund-ID, transaktionsdata och marknadsföringsparametrar. Detta gör det möjligt för varumärken att samla in både kvantitativa och kvalitativa data för analys och insikt. Fairing är kompatibel med olika e-handelsplattformar, inklusive Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce med flera.
Alla omdömen
Antal omdömen: 0
Tack för att du skickar in din omdöme!